משלוחים חינם בהזמנה מעל 150 ש"ח

יער הפרא - מזון וציוד לבעלי חיים

בלוג

איך לגדל כלב בצורה נכונה? - המדריך המלא

איך לגדל כלב בצורה נכונה? - המדריך המלא

איך לגדל כלב בצורה נכונה? - המדריך המלא

אם זאת הפעם הראשונה שאתם מאמצים כלב או גור כלבים, קחו בחשבון שאתם הולכים להרוויח בן משפחה, אוהב ונאמן שבכוחו להעלות לכם במידה רבה את איכות ורמת החיים. יחד עם זאת, בכדי לאפשר לו להשתלב בצורה הטובה ביותר בבית ובמשפחה, קיימת חשיבות גבוהה שתדעו איך לגדל כלב. במדריך הבא, תוכלו לקבל כלים וטיפים אשר יסייעו לכם לקבל מענה על השאלה: איך מגדלים כלב?

מה לקנות?

עוד לפני שהכלב מגיע הביתה, חשוב שתדאגו לכל הציוד שהוא צריך (לפחות להתחלה). הציוד הזה אמור לכלול בין היתר: קולר לכלב, רצועה לכלב, כלי אוכל, צעצועים לכלב, מיטה לכלב.. אם אתם יודעים בוודאות באיזה כלב מדובר, הסוג, הגיל והמשקל, תוכלו בשלב זה כבר לקנות אוכל לכלבים שהינו מתאים – לפחות שק אחד.

לסדר לכלב פינה בבית

בדיוק כמו בני הבית האחרים גם הכלב זקוק לפינה משלו. יש לדאוג לו לפינה שכזאת, אשר כוללת: מזרון או כרית נוחים, עליהם הוא יוכל לרבוץ ולישון. יש למקום את הפינה בשטח פנוי בבית, אשר יוכל להיות רק שלו ועבורו.

הקפדה על טיולים

 כלב צריך טיולים ועדיף להקפיד על לפחות 3 טיולים בכל ביום – הטיולים מיועדים גם בשביל להוציא מרץ וגם בכדי לעשות צרכים וחשוב שהם יהיו כמה שיותר ארוכים. חשוב לבדוק איך משלבים את הטיולים הללו, כאשר המצב האופטימאלי הוא לדאוג לטיול בבוקר, בצהריים ובטיול בערב.

אוכל ושתיה

חשוב לארגן פינה מסודרת בבית להניח בה את כלי האוכל של הכלב. חשוב לדאוג שלכלב יהיו מים טריים בקערת השתייה 24 שעות ביממה. יש לדאוג ולהתאים לו את האוכל המתאים בהתאם לגיל, לסוג ולגודל. חשוב לדאוג ולבחור באוכל איכותי – חשוב לבדוק מה מרכיבי האוכל ולוודא שמדובר במרכיבים איכותיים ובריאים, כשהמטרה היא לספק לכלב תזונה בריאה ועשירה.

בריאות הכלב

יש לדאוג לבריאות הכלב ולצורך כך, חשוב לבחור וטרינר מקצועי באזור המגורים. יש לקחת בחשבון שאחת לשנה הכלב אמור לעבור מספר חיסונים ובין היתר: חיסון כלבת וחיסון משושה. אחת לחצי שנה עליו לעבור טיפול מנע כנגד תולעים ואחת ל-3 חודשים עליו לעבור טיפול מונע נגד תולעת הפארק. מעבר לכך, יש להקפיד גם על בדיקות תקופתיות – כידוע, כלב לא מתלונן שכואב לו או שהוא לא מרגיש טוב, לכן, צריך לבדוק את הנושא הזה.

אילוף הכלב

המטרה היא כמובן לדאוג שהכלב ישתלב בבית ובמשפחה בזמן הקצר ביותר. לכן, קיימת חשיבות גבוהה להכניס לתמונה גם מאלף כלבים או מאלף גורים שהוא איש מקצוע מנוסה בתחום – גם בכדי לקבל את כל הידע איך לגדל גור כלבים, גם בשביל לאלף אותו לעשיית צרכים וכאמור, גם בכדי לסייע לכלב להסתגל למשפחה החדשה ולהפך.

 

עוד מאמרים