משלוחים חינם בהזמנה מעל 150 ש"ח

יער הפרא - מזון וציוד לבעלי חיים

בלוג

איך לשמור על בריאות הכלב שלנו?

איך לשמור על בריאות הכלב שלנו?

איך לשמור על בריאות הכלב שלנו?

כל מי שמגדל כלב יוכל להעיד שהוא ברגע הופך להיות חלק מהמשפחה ובגלל האהבה אליו נרצה לשמור על הבריאות שלו. שמירה על בריאות הכלב מצריכה ידע ואמצעים מתאימים לכלב האהוב. אז איך תשמרו על בריאות הכלב שלכם ומה חשוב עבורו? ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת.

שמרו על התזונה של הכלב שלכם

בריאות הכלב מתחילה בתזונה שלו ובמה שהוא אוכל לכן חשוב לדאוג לקנות אוכל בריא לכלב שלכם. תוכלו למצוא אוכל מזין ובריא לכלב שלכם בחנויות הכלב ושם מעבר לאוכל בסיסי תוכלו גם למצוא חטיף בריא לכלב, חטיפים דנטליים לכלב, ועוד. חשוב שתתאימו את התזונה לכלב שלכם לפי הגזע שלו, הגודל שלו, מה שהוא אוהב והמצב הבריאותי שלו. כשהכלב שלכם אוכל טוב הוא כלב בריא.

דאגו לטפח את הכלב שלכם

תזונה היא חשובה אבל גם טיפוח חשוב עבור בריאות כלבים. כמו שאנחנו דואגים לעורנו שיהיה בריא, חשוב גם לשמור שעור הכלבים והפרווה שלהם תהיה בריאה ונקייה. חשוב שתקנו שמפו לכלב, אמפולות לכלבים ואמצעי טיפוח שונים. כלל אלה לא רק שידאגו לפנק את הכלב שלכם, אבל גם ישמרו על בריאותו וידאגו שלא יהיו לו קרציות ומזיקים שונים.

פעילות גופנית חשובה גם לכלבים

אין רגע ביום שהכלבים אוהבים יותר מרגעי הטיול שאתם הולכים איתם. חשוב לדאוג שהכלב שלכם ישמור על כושר ולכן חשוב לצאת איתו לטיול בהתאם לצרכים שלו ולתת לו זמני משחק ופעילות. זמני הטיול והמשחק הם לא רק בריאים לכלב, אלא גם יעזרו לכם ולכלב להתחבר יחד.

ביקור קבוע אצל הווטרינר

הכלב שלכם צריך רופא, רופא שיעקוב אחר מצבו הבריאותי וידע לומר מה שלומו אפילו אם הוא נראה בסדר. כלבים לא יכולים לדבר וישנן בעיות רפואיות שניתן לזהות מתחילתן לפני שהן מחמירות, בדיוק כמו בגוף האדם. לכן חשוב שתדאגו ללכת באופן קבוע לווטרינר שידע לעקוב אחר מצבו הבריאותי של הכלב שלכם, וזאת בהתאם למצבו הנוכחי ולפי גילו.

תנו לו אהבה

כלבים הם בעל החיים האמפתי ביותר שיש והם יודעים להחזיר אהבה. כולנו זקוקים לאהבה וגם הכלבים שלנו. האהבה שהכלבים שלנו מקבלים תורמת לרמת האושר שלהם ובכך למצבם הבריאותי וכל מה שהכלב שלכם צריך הוא תשומת לב והבעת חיבה.

לסיכום – כך תשמרו על בריאות הכלב שלכם

שמירה על בריאות הכלב היא הכרחית עבור כל מי שמגדל כלבים ומעוניין להעניק להם את הטוב ביותר. על מנת לשמור על הבריאות הכלב שלכם חשוב שתקפידו על תזונה בריאה עבורו, תדאגו לטפח אותו ולשמור על פרווה נקייה, דאגו שהכלב שלכם יעשה פעילות גופנית וצאו איתו לטייל, בקרו אצל הווטרינר ותדאגו לתת לו אהבה והוא כבר יחזיר פי שניים.

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על: מה עושים במקרה של דיכאון אצל כלבים?

עוד מאמרים