משלוחים חינם בהזמנה מעל 150 ש"ח

יער הפרא - מזון וציוד לבעלי חיים

בלוג

חנות חיות באשקלון - כיצד נדע שהיא באמת מתאימה לנו

חנות חיות באשקלון - כיצד נדע שהיא באמת מתאימה לנו

חנות חיות באשקלון - כיצד נדע שהיא באמת מתאימה לנו

המאמר הבא יעשה לכם סדר בכל הנוגע לבחירת חנות חיות שתתאים בדיוק לצרכים שלכם ובעיקר של חיות המחמד שלכם בעיר אשקלון ובסביבתה.

חנות חיות היא מקום בו ניתן לקנות את כל הפריטים הדרושים לרווחתם ומחייתם של חיות המחמד שלנו. פריטים אלו כוללים בין היתר מזון לכלבים, כלובי כלבים, אקווריומים, מתקני טיפוס לחתולים, כלובי ציפורים, מזון ציפורים ובקיצור כל המוצרים המשלימים הקשורים לרווחתם של חיות המחמד שאותן אנו מגדלים.

ככל שהחנות יותר גדולה כך היא מושכת יותר לקוחות ובכך גם הביקורות וחווית השירות תהיה מקסימאלית – כך שאם ניכנס לחנות חיות ונראה שהיא ריקה – כנראה שזה מעיד על הפופולריות שלה.

בגדול, חנויות לחיות מחמד היא חנות קמעונאית שבה חיות מחמד ופריטים הקשורים אליהן נמכרים ללקוחות. ככל שהחנות מציעה מגוון רחב ומקיף יותר כך תיקבע גם איכותה של החנות וחווית הקנייה הכללית בביקור בחנות.

הצורך שלנו במוצרים מגוונים הקשורים לבעלי החיים שלנו בעידן המודרני הוא רחב. כך מי שמגדל כיום כלב יודע שצריך לדאוג לקחת אותו לתספורת מדי פעם, לקנות לו אוכל לעיתים תכופות, ולחדש את מלאי הצעצועים והציוד הנלווה מפעם לפעם. כך גם לגבי ציפורים, חתולים ושאר בעלי החיים שאנו נוהגים לגדל בביתנו.

לכן כשאנו בוחרים חנות חיות באשקלון – חשוב שהיא תציע את המכלול השלם שיתאים לכל אחד מאיתנו. ולכן, נבחר לתת כדוגמא את יער הפרא – חנות חיות באשקלון והסביבה המציעה מגוון רחב של שירותים מקיפים לחיות המחמד שלנו.

אוכל לכלבים, אוכל לחתולים ומכרסמים

מזון לחיות מחמד הוא קטגוריה של מזון מיוחד לבעלי חיים. מוצרים אלה מיוצרים בדרך כלל כדי לענות על הצרכים התזונתיים המיוחדים והמגוונים שלהם. כך שאם לדוגמה יש לכם כלב החולה בסוכרת, כנראה שצריך להתאים לו אוכל לכלבים סוכרתיים.

אנשים שאכפת להם מחיות המחמד שלהם חייבים לבחור סוג של מזון המתאים לצרכיהם בדיוק. הווטרינר יוכל לייעץ לך איזה סוג אוכל לחתולים מתאים לחתול שלך בהתאם לפרמטרים שונים כמו סוג החתול, גיל, מין ופרמטרים נוספים. מזונות מסוימים לחיות מחמד מכילים חומרים מזינים מסוימים שעשויים לשפר את תוחלת החיים ולהוביל לאורח חיים בריא יותר עבור חיית המחמד שלך.

ישנם ספקי מזון לחיות מחמד המתמחים בעיקר בסוג אחד של מזון לכלבים או חתולים, ויש להם חבילות שונות בהתאם לסוג שהם מספקים.

מספרת כלבים וחתולים

השיער של הכלב סבוך ומלא בבוץ, האיזור של העיניים מלוכלך וחייב ניקוי – זה הזמן לקחת את הכלב למספרת כלבים. “יער הפרא” מנהלת מספרת כלבים וחתולים וספא והיא בעלת תעודה ונסיון של 12 שנה בתחום. הספא מעניק שירותי תספורות וטיפוח אישיים בדגש על אווירה רגועה, סבלנות רבה וחיזוקים חיוביים לבניית אמון של חיית המחמד עם הספר.

טיפוח לכלבים וחתולים הוא תהליך של שימוש בנוזלים, ציוד ומכשירים שונים לטיפול בפרווה של החיה ולהסרת “שיער מת”, לכלוך או עודפי שמנים.

חיות מחמד ללא הרבה פרווה פגיעות יותר לקור, ולכן חשוב לתת להן תשומת לב. לעתים קרובות יהיה צורך לרחוץ כלבים לפני שהם מגיעים הביתה אם הם גודלו בחוץ, ולזכרים מסורסים יש פחות פרווה באזור הפרינאום שלהם.

פנסיון לכלבים, פנסיון לחתולים

מדי פעם גם אנחנו זקוקים לחופשה או להפסקה מרעננת מהעבודה או סתם חופשה כדי להטעין מצברים מחדש, ואז עולה השאלה – מה נעשה עם הכלב? מי ישמור על החתול? מי ידאג לאוכל לציפורים ומי ידאג גם להשקות את העציצים בבית. וכשאין בני משפחה שיכולים לסייע במשימה כנראה שהצעד הבא שלכם הוא לחפש פנסיון לכלבים.

הבעיה היא שקשה לנו לסמוך על אנשים אחרים שישמרו וידאגו לאוצרות שלנו כמו שאנו דואגים. וכמובן, בעלי חיים נוטים לפתח חרדת נטישה או שאוגרים המון סטרס במהלך התקופה כי אין להם את היכולת להבין שזה רק לזמן קצר, מבחינתם זה לנצח.

וזה הרגע הנכון לספר על חנות חיות באשקלון שלא רק נותנת את כל המעטפת המלאה לגידול בעלי חיים – אלא גם מציעה שירותי פנסיון לכלבים וחתולים.

פנסיון לכלבים “ביער הפרא” מכיל כ-8 חדרים בגודל 2.5X3 מטר כל חדר וחצר משחקים בגודל של כ – 1000 מטר. הפנסיון מגודר, מצולם ומאוייש 24/7 – מה שמעניק המון ביטחון ושקט שבעל החיים שלכם נמצא במקום הכי טוב ומוגן עבורו.

במידה ואתם כבר יודעים שהחופשה קרובה, כדאי אולי לחשוב על לקחת את הכלב לפנסיון כמה ימים לפני כך שהכלב יתרגל מעט למקום ולסביבה.

מהרגע שאתם משאירים את הכלב – הוא בידיים בטוחות. אנו מוציאים אותו, מפעילים אותו ומעניקים לו תשומת לב מקסימלית. כמובן שעבור הכלב זה לא התחליף לבית אבל זה הדבר הכי קרוב שאפשר לקבל.

“יער הפרא” מפעילה שירות משלוחים בימי ראשון-שישי באיזור אשקלון והסביבה – והמשלוח בחינם!

לפרטים והזמנות בקרו באתר שלנו, הזמינו ואנחנו נדאג כבר להגיע אליכם.

עוד מאמרים