משלוחים חינם בהזמנה מעל 150 ש"ח

יער הפרא - מזון וציוד לבעלי חיים

בלוג

טיפול בגורי כלבים – כך תטפלו בגור שלכם בצורה נכונה

טיפול בגורי כלבים – כך תטפלו בגור שלכם בצורה נכונה

טיפול בגורי כלבים – כך תטפלו בגור שלכם בצורה נכונה

הכלבים הפכו לחברים הטובים ביותר שלנו, כאשר מלבד נאמנותם הבלתי מעורערת, הם מעניקים לנו אין ספור רגעי הנאה ושעשוע. אך כשמדובר בגידול גור כלבים, כזה שנולד אצלנו בבית או שהחלטנו לאמץ ולהציל מחיי הרחוב, עלינו להקדיש את הזמן המתאים ותשומת הלב הראויה כדי לטפל בו בצורה הנכונה

גידול גור כלבים

לגידול חיות מחמד יש המון יתרונות, הקשורים לבריאות ולרגשות שלנו כאחד, אך למעשה, כשמדובר בכלבים אנחנו לא באמת צריכים יתרונות וסיבות מיוחדות, כשהנאמנות המוחלטת ואין ספור הרגעים המשעשעים שלנו איתם גורמים לנו רק לרצות להיות ולבלות איתם יותר. אך בעוד רובנו יודעים כיצד להתנהג עם כלבים בוגרים, כשזה נוגע לגורים המשימה הופכת למעט יותר מאתגרת.
בין אם נולד לכם גור חדש בבית ובין אם החלטתם לאמץ גור מתוק ולהצילו מחיי הרחוב, חשוב שתדעו איך לטפל בגור כלבים, היות ובדיוק כמו אצל התינוקות שלנו, גם אצל גורי הכלבים השלבים הראשוניים לחייהם הם שלבים קריטיים להתפתחותם.

אוכל לגורים

אז אם שאלתם את עצמכם איך מטפלים בגור כלבים וציפיתם לספר טיפולים מפורט ומלא בהוראות מורכבות, תתפלאו לשמוע כי טיפול בגורי כלבים מתחיל למעשה בדאגה לפרמטר הכי מהותי וחשוב אצל כל בעלי החיים בכלל ואצל הגורים בפרט והוא האוכל, המהווה דלק ומקור אנרגיה לגופנו, במיוחד בשלבי ההתפתחות הראשוניים שלו.
כדי לספק לגור הכלבים את כל הוויטמינים והסיבים התזונתיים החיוניים להתפתחותו, מומלץ לדאוג עבורו לפורמולה מיוחדת ולדאוג להאכלה בפרקי זמן קבועים (כל שעתיים – שלוש לערך). ככל שהגור גדל ומתפתח, ניתן להוסיף לתפריט שלו בהדרגה, מזון רטוב ובהמשך מזון יבש לכלבים (כופתיות), הנחשב לעשיר בפחמימות, חלבונים, ויטמינים ושומנים בכמויות המתאימות לשלבי ההתפתחות השונים של הגור.

טיפולים רפואיים

בשלבים הראשונים לחייהם, גורי הכלבים חשופים מאוד למחלות שונות היכולות להיות קטלניות ביותר עבורם ולכן, חשוב לקחת אותם לווטרינר, שייתן להם את החיסונים המתאימים לחיזוק המערכת החיסונית שלהם. בין החיסונים הנפוצים לגורים נכללים – משושה, המעניק הגנה מפני 6 מחלות שונות, תילוע, כלבת, שעלת ועוד.
מלבד החיסונים אצל הווטרינר, חשוב לדאוג גם לסביבה בריאה והיגיינית בבית, על מנת שגור הכלבים שלנו לא יסבול מפרעושים או קרציות. באמצעות תכשירי הדברה שונים, כמו שמפו ייעודי, ספריי או קולר מיוחד, תוכלו לספק לגור שלכם הגנה מיטבית מפני מזיקים אלו.

צעצועים לגורים

בכדי שיוכלו לפתח כראוי את מערכות הגוף שלהם, ובעיקר את השיניים, הגורים צריכים לשחק הרבה ולפיכך, עלינו לדאוג עבורם לצעצועים שיתאימו להם, הן מבחינת סוג הצעצוע והן מבחינת הגודל שלו, כך שחלילה הכלב לא ייפגע ואף ייחנק מהצעצוע.
אז מה צריך לקנות לגור כלבים כדי שיוכל לשחק ולהשתעשע? אנו מציעים מגוון צעצועים לכלבים הכוללים עצמות משחק, חבלים, משחקי גומי מצפצפים, משחקי קונג שונים היכולים להעסיק את הגור שעות ועוד.

אולי יעניין אתכם לקרוא עוד על: אילוף גור לצרכים – כיצד ניתן לעשות זאת

עוד מאמרים