משלוחים חינם בהזמנה מעל 150 ש"ח

יער הפרא - מזון וציוד לבעלי חיים

בלוג

כיצד למנוע מהכלב שלכם לברוח מהבית?

כיצד למנוע מהכלב שלכם לברוח מהבית?

כיצד למנוע מהכלב שלכם לברוח מהבית?

כלבים הם הידידים הטובים ביותר של האדם, אז מדוע שירצו לברוח? המאמר יפרט את הסיבות שעלולות לגרום לכלב שלכם לברוח מהבית או מהדירה וכיצד ניתן למנוע זאת.

הבית הפרטי – פנסיון 24/7 לכלבים

הכלבים הביתיים חיים כמו מלכים בבתים פרטיים. יש להם קורת גג כאשר גשום וקר בחוץ, מקומות מוצלים שיגנו עליהם מהשמש, אוכל איכותי, מים בשפע, שמירה על ההיגיינה האישית, טיפולים וטרינריים, משחקים מאתגרים, צעצועים לכלבים ומשפחה שדואגת להם לכל מחסור ומרעיפה עליהם הרבה אהבה. למרות זאת, ישנם כלבים שעלולים לברוח מבית מסיבות שונות.

מהן הסיבות שגורמות לכלבים לברוח מהבית?

ישנם כלבים שמפתחים פחדים כאשר לא מתייחסים אליהם יפה ומתעללים בהם. הכלבים זקוקים לתשומת לב ואהבה. הם אוהבים שמשחקים איתם ומסוגלים לחפש מקומות אידיאליים אחרים במידה ומזניחים אותם. זאת אומרת שאם מתייחסים לכלבים יפה הם לא ירצו לברוח. שנית, הכלבים צריכים להיות ממושמעים ומאולפים. גם כשמטיילים איתם מחוץ לבית דואגים ללמד אותם ללכת לטיול בצורה נאותה ובאמצעות חטיף לכלב מלמדים אותם להישמע להוראות. בנוסף, הכלבים צריכים להיות רגועים שבעליהם אינם נמצאים בבית מכיוון שעודף אנרגיה עלול לגרום להם לברוח. גדרות יציבים התוחמים את סביבת הכלב יכולים למנוע זאת.

הדרכים למנוע מהכלב לברוח מהבית או מהדירה שלכם

כאשר מדובר על כלבים שרוב הזמן נמצאים בגינה ולא בתוך הבית צריך שיהיו להם תנאים מספקים על מנת שלא יברחו. כלומר, מלונה, צל, אוכל, מים, חטיפים לכלבים וכד’. ביחד עם זאת, צעצוע לכלב יעסיק אותו למספר שעות ומה אחר כך? על מנת למנוע בריחה מהגינה ניתן להתקין גדרות לבית הפרטי שיהיו גבוהות דיין למנוע בריחה של הכלב. חשבו עד כמה זה מסוכן כאשר הכלב יצא בשוגג מהגינה וירוץ לכביש הסואן. גם לדירות פרטיות ישנם פתרונות. ניתן להתקין בדירה דלתות כניסה מיוחדות למעבר לחיות מחמד וסורגים בחלונות על מנת שיהיה ניתן מצד אחד לאוורר את הבית ומצד שני למנוע מהכלב לקפוץ דרכם.

מונעים בריחה ושומרים על העיצוב

כאמור הגדרות והסורגים הם הפתרונות האידיאליים שימנעו מהכלבים שלכם לברוח. אך האם הם גם אסתטיים ומתאימים לעיצוב הבית והחצר? האם הם מספיק בטיחותיים? התשובה לשתי השאלות היא כן. למשל, אם בוחרים בסורגים שקופים לחלונות לא רק שמשדרגים את העיצוב אלא גם שומרים על הבטיחות בבית גם מפני ילדים קטנים. כשמדובר על הגדרות, ניתן לשלב בהן אלמנטים דקורטיביים כיוון שהן עשויות מאלומיניום גמיש הניתן לעיצוב. לאור העובדה שאלומיניום הוא חומר חזק ויציב גם הבטיחות נשמרת ואין סכנה שהגדרות יפלו או לא יהיו עמידות למזג אוויר סוער וכד’. לפיכך, מומלץ לבחור בעיצוב מודרני המשלב צבעים וטקסטורות המתאימים לטעמכם האישי כדי שהסורגים והגדרות לא ייראו כבית כלא ובמקביל להיות בטוחים שהכלבים לא יברחו.

עוד מאמרים