משלוחים חינם בהזמנה מעל 150 ש"ח

יער הפרא - מזון וציוד לבעלי חיים

בלוג

מה צריך לקנות לכלב חדש בבית?

מה צריך לקנות לכלב חדש בבית?

מה צריך לקנות לכלב חדש בבית?

החלטתם להכניס לחייכם כלב? מאמצים כלב חדש? זה הזמן לדעת הכול על רכישת מוצרים חיוניים לגידול כלבים בסביבת המגורים.

כלב חדש בבית – אור בבית

כלב, הידיד הטוב ביותר של האדם, הוא ללא ספק חיית המחמד האהובה ביותר על בני האדם, ולכן, יותר ויותר אנשים מחליטים להכניס לתוך חייהם, כלב מסוג כזה או אחר. ברוב המקרים, גידול כלבים נעשה בתוך סביבת המגורים, ולכן, קיימת חשיבות רבה להתאמת סביבת המגורים לצרכי גידול הכלב על פי גודלו הנוכחי ביום הבאתו לביתכם וגודלו העתידי.

אם כך, מה צריך לקנות לכלב חדש בבית?

אבזור סביבת המגורים לצרכי גידול כלב כחיית מחמד, מחייבת אתכם לרכישה של מספר מוצרים חיוניים והכרחיים הכוללים בין היתר:
מזון לכלבים – בחירת מזון לכלב אותו הבאתם הביתה חייבת להיעשות בהתאם לגילו, כאשר קיימים הבדלים בין מזון לגורי כלבים לבין מזון לכלבים בוגרים. כמו כן, בחירת המזון חייבת להיעשות בהתאם לסוג הכלב ובהתאם למצבו הבריאותי – גופני של הכלב לאורך כל תקופת גידולו על ידיכם. לצורך הזנת כלבים בסביבת המגורים, חשוב להצטייד גם בקערות האכלה וקערות שתייה המותאמות לגילו וגודלו של הכלב, וגם כאן, מתקן מים לכלבים בוגרים שונה ממתקן מים לגורים.
מצע נוח לשכיבה, שינה ורביצה בשטח הבית – על מנת לאפשר לכלבכם “להרגיש בבית”, חשוב שתקצו עבורו פינה מסוימת בסביבת המגורים שתהפוך להיות הטריטוריה שלו. פינה זו צריכה להיות מאובזרת בדגם כזה או אחר של מיטה לכלב שהיא למעשה מצע נוח לשכיבה, שינה ורביצה של הכלב בהתאם לגודלו.

ומה בנוגע לאביזרים חיוניים לצורכי טיול עם הכלב מחוץ לסביבת המגורים?

גידול כלבים מכל סוג, מחייב אתכם לטיולים יומיומיים על כלבכם מחוץ לסביבת המגורים. הטיול היומי הוא חשוב והכרחי להתפתחותו של הכלב, כאשר משך הטיול ואופי הטיול נקבע בהתאם לסוג השטחים הפתוחים המצויים באזור מגוריכם ובהתאם לגודלו של הכלב בכל אחד משלבי ההתפתחות השונים. לצורך טיולים יומיומיים עם כלבכם, חשוב שתהיו מאובזרים במספר פריטי ציוד הכרחיים כגון: רצועה לכלב המותאמת לגודל הכלב, רתמה לכלבים, רצועת הולכה ועוד.

צעצועים לכלבים

מוצרים נוספים המיועדים לכל אילו מביניכם המכניסים כלב חדש הביתה נכללים בקטגוריית צעצועים לכלבים הכוללת בתוכה מגוון רחב של צעצועי משחק לכלבים הכוללים בין היתר: צעצועי לעיסה לכלבים, צעצועי משחק המיועדים לצרכי ניקוי שיניים וחיזוק החניכיים וצעצועים אינטראקטיביים המיועדים לצרכי משחק משותף שלכם ושל כלבכם.
אם גם אתם החלטתם להכניס כלב חדש הביתה, זה הזמן לספק לו את הסביבה החמה והאוהבת ביותר ולהעניק לו את פריטי הציוד האיכותיים ביותר. אצלנו ב- יער הפרא, תוכלו למצוא את כל מה שצריך ונחוץ לכם ולכלבכם במקום אחד.

עוד מאמרים