משלוחים חינם בהזמנה מעל 150 ש"ח

יער הפרא - מזון וציוד לבעלי חיים

בלוג

מהו אוכל פרימיום לכלבים? עושים לכם סדר בנושא

מהו אוכל פרימיום לכלבים? עושים לכם סדר בנושא

מהו אוכל פרימיום לכלבים? עושים לכם סדר בנושא

הכלב הוא חברו הטוב ביותר של האדם וכדי להעריך את החברות בינכם, נכון להעניק לו את סביבת המחייה הטובה והאיכותית ביותר ובין היתר להעניק לו בית חם ואוהב ותזונה איכותית. הדילמה העיקרית אל מולה עומדים בעלי כלבים רבים היא מהו המזון הראוי לכלב ובדיוק לשם כך התכנסנו, אנו ננסה להעניק לכם את המידע המקיף ביותר אודות המזון שנכון להניח לכלב בכלי שהוא כל כך אוהב. קחו בחשבון כי המזון נחלק למספר מדרגים שונים וביניהם אוכל פרימיום לכלבים, סופר פרימיום ומזון אולטרה פרימיום לכלבים.

מהו מזון איכותי לכלב

כדי לרכוש אוכל לכלבים שיחשב לאיכותי, יש להקפיד על קריאת הרכיבים ולזכור כי על מנת שהאוכל יהיה איכותי, עליו להיות: מבשר אמיתי / דגים טריים אחרת והבא אחריו בתור האיכות הוא הבשר / דגים מיובשים ובתחתית הרשימה הוא הקמח שמופק מתוצרי הלוואי של הבשר והדגים. בכל הנוגע לקמח, כדאי להימנע מרכישה של סוג מזון זה ולא להביא אותו אל קיבת הכלב שלכם. קחו בחשבון כי האוכל מכיל גם פחמימות וסיבים אך חשוב להבין כי מרבית החברות נוהגות לשלב כמות גבוהה של פחמימות שלא תמיד בריאה לכלב.

כיצד לבחור מזון לכלב

רכישת מזון לכלב צריכה להתבצע בהתאמה מלאה לכלב אותו אתם מגדלים, לא כל מזון מתאים לכל כלב ועל כן יש לקחת בחשבון את סוג הכלב, גיל הכלב, גזע הכלב ולהבחין האם הוא סובל מאלרגיות/ רגישויות ועוד. לאחר שהגדרתם את הנקודות החשובות לכם, כדאי שתגדירו את המחיר אותו אתם יכולים / רוצים להוציא מידי חודש בעבור המזון וזכרו כי אוכל לכלבים שונה מהותית במחיר שבין מזון פרימיום לכלבים לבין מזון סופר פרימיום לכלבים.

ההבדל בין סוגי המזון משתנה בעיקר בהקשר של המרכיבים שבו, אוכל סופר פרימיום לכלבים יכיל בשר אמיתי לצד כמות סבירה והגיונית של פחמימות מדגנים לרבות תירס, אורז וכיוצא בזאת. קחו בחשבון כי מזון לכלבים אולטרה פרימיום הוא המזון המומלץ ביותר אך כך גם העלות.

מי מהחברות מייצר את המזון האיכותי ביותר עבור כלבכם

לכל חברה (כמעט), יש את כל איכויות המזון המשתנות החל ממזון פרימיום דרך מזון לכלבים סופר פרימיום, ובכלל ועל כן אתם יכולים לבחור בחברת נטורל דלישס, אקאנה, או קוואטרו ולהיות רגועים שהכלבים שלכם אוכלים את האוכל האיכותי לו אתם מייחלים. שימו לב כי אם בחרתם להחליף חברה, כדאי שתתנו לכלב שלכם לנסות את האוכל לפני שאתם ממהרים לרכוש שקים ורק לאחר שהוא הביע שביעות רצון תרכשו את השק. רכישה מחברות מגוונות לרבות פרו פלאן, הילס, בונזו ובכלל, יכולה לגרום לכלב לא לחוש בטוב (ללא קשר לאיכות) ועל כן החליפו חברה אם הכלב שלכם לא מגיב טוב לאוכל.

עוד מאמרים