משלוחים חינם בהזמנה מעל 150 ש"ח

יער הפרא - מזון וציוד לבעלי חיים

בלוג

צעצועים לכלבים - כך תוכלו לבחור צעצוע עבור הכלב שלכם

צעצועים לכלבים - כך תוכלו לבחור צעצוע עבור הכלב שלכם

צעצועים לכלבים - כך תוכלו לבחור צעצוע עבור הכלב שלכם

מהם צעצועים לכלבים וכיצד תוכלו לבחור צעצועים עבור הכלב שלכם? על כך ועוד בעמוד שלפניכם

כלבים, בדומה לבני אדם, אוהבים להעסיק את עצמם באביזרי משחק כאלו ואחרים, כאשר כל אדם המגדל כלב מסוג כזה או אחר, יודע שאין דבר מהנה יותר מלראות את הכלב שבבעלותו נהנה ממשחק אותו הוא רכש בעבורו.

מהם צעצועים לכלבים?

צעצועים לכלבים הם הגדרה כוללת לאביזרי משחק שונים המיועדים לכלבים מכל סוג ובכל גיל. אביזרי משחק אלו מסווגים לשלושה סוגי צעצועים עיקריים:

  1. צעצועי לעיסה לכלב – הגדרה כוללת לצעצועים המיועדים בעיקר לגורי כלבים וכלבים צעירים, כאשר מטרת הצעצוע היא לפתח את שיניו של הכלב ולחזק את לסתותיו.
  2. אביזרי משחק אינטראקטיביים – הגדרה כוללת לכל סוגי הצעצועים המיועדים למשחק משותף של הכלב ובעליו.
  3. צעצועי משחק המיועדים לצרכי ניקוי השיניים וחיזוק החניכיים – הגדרה כוללת לצעצועי לעיסה המיועדים לכלבים בוגרים, כאשר מטרת המשחק היא לתחזק את שיני הכלב הבוגר ולחזק את החניכיים.

בחירת צעצוע לכלב – כיצד?

בחירת צעצוע לכלב חשובה ומומלץ שתעשה בהתאם למספר פרמטרים מקדימים וביניהם: סוג הכלב וגודלו, גילו של הכלב והסביבה בה אתם מגדלים את כלבכם. כאשר בוחרים צעצועי לעיסה לכלב או צעצועי משחק המיועדים לצרכי ניוקי שיניים וחיזוק חניכיים, חשוב ומומלץ להתייחס לגיל הכלב ולחוזק המנשך שלו בהתאם לסוג הכלב. יחד עם זאת, רכישת אביזרי משחק אינטראקטיביים מומלצת לאילו מביניכם המגדלים את כלביהם באזורים בהם מצויים פארקים המיועדים לכלבים ו/או לאילו מביניכם המגדלים כלבים בחצר/גינה פרטית מרווחת.

צעצוע על פי אופי הכלב

פרמטר חשוב נוסף לבחירת צעצועים לכלבים קשור לאופיו של כלבכם. במידה ומדובר בכלב פעלתן ואנרגטי, מומלץ לרכוש עבורו צעצועים המיועדים למשחק אינטראקטיבי כגון: משחקי כדור אותם ניתן להשליך ולזרוק לו, פריזבי וכדומה. במידה ומדובר בכלב סקרן מטבעו הנוהג לכרסם כל דבר הניצב מולו, מומלץ לרכוש צעצועי לעיסה המיוצרים מחומרי גלם עמידים וחזקים וזאת על מנת שהוא יוכל להתעסק עם הצעצוע לאורך זמן מבלי לכרסם לכם חפצים אחרים בסביבת המגורים. חלק מצעצועי הלעיסה לכלבים מגיעים עם מנגנוני צפצפה והדבר מסקרן את הכלב וגורם לו להתעסק במשחק במשך זמן ממושך יותר בכל פעם שאתם מגישים לו אותו.

כמה אביזרי משחק נחוצים לכלביכם?

צעצועים לכלבים משווקים כיום בעלויות נמוכות יחסית, דבר המאפשר לכם לרכוש מספר כזה או אחר של צעצועים לכלב אותו אתם מגדלים ואחת למספר ימים או שבועות להחליף לו את הצעצוע. ברוב המקרים, מומלץ לרכוש לפחות פריט אביזר אחד מכל אחד מסוגי הצעצועים הנפוצים, ובכך לאפשר לכלביכם ליהנות גם מצעצועי לעיסה, גם מאביזרי משחק אינטראקטיביים וגם מאביזרי משחק המיועדים לצרכי ניקוי שיניו.

עוד מאמרים