משלוחים חינם בהזמנה מעל 150 ש"ח

יער הפרא - מזון וציוד לבעלי חיים

בלוג

איך לבחור מיטות לכלבים?

איך לבחור מיטות לכלבים?

איך לבחור מיטות לכלבים?

רוצים לפנק את כלבכם ולהעניק לו סביבת שינה ומנוחה נעימה ומרגיעה? זה הזמן לדעת הכול על בחירת מיטות לכלבים.

פתרונות שינה ומנוחה לכלבים

מיטות ומזרנים לכלבים הם הגדרה כוללת לפתרונות שינה ומנוחה המיועדים לכלבים מכל סוג ובכל גודל. פתרונות אלו נחוצים לכל בעלי הכלבים שביניכם המעוניינים להעניק לכלביהם את סביבת השינה והמנוחה הנעימה והמפנקת ביותר גם בתוך סביבת המגורים וגם מחוצה לה.

איזה סוגי מיטות ומזרנים יש לכלבים?

כאשר מדברים על מיטות ומזרנים המשמשים כפתרונות שינה ומנוחה לכלבים, מדברים למעשה על מספר סוגים שונים של מיטות לכלבים ועל מספר דגמים של מזרני שינה ומנוחה לכלבים, וביניהם:

  • מזרני רילקס המיוצרים מכותנה ומגיעים עם מילוי רפידה נוח ומפנק – מזרנים אלו מיועדים למיטות פלסטיק והם מגיעים במספר גדלים וצבעים שונים.
  • מזרנים לכלבים דוחי מים – מזרנים איכותיים המיועדים בעיקר לגורים המיוצרים מבד דוחה מים ומונע הידבקות של שיערות למזרן. מזרנים אלו הם בעלי רוכסן המאפשר שליפה של הבד העוטף את המזרן לצרכי שטיפה או כיבוס והם מגיעים בצבעים וגדלים שונים.
  • מיטות פלסטיק דלוקס – מיטות פלסטיק המגיעות בגדלים שונים ומותאמים למזרני רילקס.
  • מיטות לכלבים דוחי מים – מיטות המיוצרות מבד עמיד וחזק והן עמידות למים ואף מונעות הידבקות של שיערות על גבי המיטה. מיטות אלו מגיעות עם כרית נשלפת לניקוי מהיר וקל והן מגיעות בגדלים שונים המותאמים לכלבים במשקלים שונים.

איך בוחרים מיטה לכלב?

בחירת מיטה לכלב מומלץ שתעשה בהתאם למספר משתנים כגון: סוג הכלב, גיל הכלב וגודלו של הכלב בזמן קניית המיטה וגודלו המקסימאלי של הכלב. כמו כן, חשוב להתייחס לאופן תחזוקת המיטה והמזרון ולנוחות השכיבה של הכלב על גבי המזרן והמיטה. חשוב לציין שאת המיטה רוכשים אחת למספר שנים, ולכן, חשוב להתייחס לגודלו המקסימאלי של כלבכם לאורך זמן. שימו לב – במידה וכלבכם משיל המון שיער מפרוותו, מומלץ לרכוש מזרנים המונעים הידבקות של שיערות למזרן.

התאמת מיטות לגודל הכלב – מה חשוב לדעת?

מיטות פלסטיק ומיטות דוחי מים מגיעים במספר דגמים וגדלים, כאשר הגודל הקטן ביותר מותאם לכלבים במשקל עד 10 קילו ואילו המיטות הגדולות ביותר מיועדות לכלבים במשקל מקסימאלי של עד 40 קילוגרם. כפי שיינו לעיל, כאשר רוכשים מיטה לכלב, חשוב להתייחס למשקלו המקסימאלי של כלבכם כאשר הוא יהיה בוגר ולאו דווקא למשקלו הנוכחי וזאת במידה ואינכם מתכוונים להחליף מיטה לכלבכם אחת לשנתיים – שלוש. יחד עם זאת, לאורך חייו של הכלב, מומלץ להחליף לו את המיטה מספר פעמים וזאת על מנת לשמור על רמת היגיינה סבירה של המיטה לאורך זמן ועל מנת לפנק את הידיד הכי טוב שלכם…הוא בהחלט שווה את ההשקעה.

עוד מאמרים