משלוחים חינם בהזמנה מעל 150 ש"ח

יער הפרא - מזון וציוד לבעלי חיים

בלוג

כמה כלב צריך לאכול ביום? – כל מה שצריך לדעת

כמה כלב צריך לאכול ביום? – כל מה שצריך לדעת

כמה כלב צריך לאכול ביום? – כל מה שצריך לדעת

כולנו רוצים לתת את ההכי טוב לחברים הכי טובים שלנו – הכלבים. יחד עם זאת מרבית בעלי הכלבים לא יודעים כמה הכלב שלהם צריך לאכול ביום. על מנת לשמור על בריאות הכלב שלנו חשוב לשמור על תזונה נכונה עבורו והדבר צריך להיעשות בהתאם לכלב שלכם. ריכזנו עבורכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על תזונת כלבים כדי שתוכלו לשמור על בריאותם.

למה חשוב לשמור על תזונת הכלב?

בעלי כלבים מודאגים מתזונת הכלבים שלהם ולכן שואלים בעלי מקצוע ומבקשים לדעת כמה כלב צריך לאכול ביום, כמה פעמים ביום כלב צריך לאכול, כמה גרם כלב צריך לאכול ביום, ועוד. תזונת הכלבים מטרידה לא מעט בעלי כלבים וזאת מתוך ההבנה שכלב בריא צריך לאכול בריא ובכמות שמתאימה לו. שמירה על תזונה בריאה לכלבים תסייע להם להימנע מהשמנה וכן ממחלות נלוות רבות. כמו שאנחנו שומרים על מה שאנחנו מכניסים לגוף כך חשוב גם אצל הכלבים שלנו.

איך לשמור על תזונה נכונה עבור הכלב שלנו?

שמירה על תזונת הכלבים שלנו מתחילה בשתי שאלות עיקריות – כמה פעמים כלב צריך לאכול ביום וכמה בכל פעם, וכן איזה אוכל אתם נותנים לכלבים שלכם. לכלבים שלכם מגיע את הטוב ביותר וחשוב לתת להם מזון בריא להם ובכמות שתתאים עבורם. כמו כן, חשוב לשמור שהכלבים שלכם גם יעשו פעילות גופנית.

מינון כמות הארוחות לפי גיל

כשמדובר בכמות אוכל לכלבים יש הבדל בין כלבים בוגרים לגורי כלבים. כאשר מדובר בגור כלבים יש צורך להבין כמה אוכל לתת לגור כלבים ומהי תדירות המזון אשר יש לתת לגורים. גורי כלבים נמצאים בשלבי גדילה ולכן צורכים יותר אוכל ונזקקים לכארבע ארוחות ביום, וזאת לעומת כלבים בוגרים שיזדקקו לארוחה עד שתיים ביום.

מינון כמות האוכל לפי משקל

כמות האוכל הנדרשת לכלבים תלויה לא רק בגילם אלא גם במשקלם. ככל שהכלב גדול יותר כך צריך לאכול יותר. כמות האוכל המומלצת רשומה בדרך כלל על אריזות המזון לפי משקלים, אך יש גם חשיבות לסוג הכלב וכדאי להתייעץ עם הווטרינר.

זה לא רק כמה הם אוכלים אלא גם מה הם אוכלים

כאמור, שמירה על תזונה נכונה אצל כלבים היא לא רק שאלה של כמה הם אוכלים אלא גם מה הם אוכלים. כדאי לוודא שהכלב שלכם מקבל את המזון הבריא ביותר עבורו אבל גם כזה שהוא אוהב וייהנה ממנו.
קראו עוד בנושא על: מה מותר ומה אסור לתת לכלבים לאכול?

לסיכום – כמה כלב צריך לאכול ביום ולמה זה כל כך חשוב?

על מנת לשמור על בריאות הכלבים שלנו חשוב לתת להם אוכל בכמות מספקת ומזון בריא. עבור כלבים בוגרים יש צורך בארוחה עד שתיים ועבור גורים יש צורך בארבע ארוחות ביום, כאשר כמות המזון משתנה בהתאם למשקל וסוג הכלב.
לייעוץ מקצועי בכל הקשור למינון כמות האוכל וסוג המזון שהכלב שלכם צריך, צרו עמנו קשר 08-6722076

עוד מאמרים